Dansk Støbeasfalt

Byggebranchen er konservativ, når det kommer til valg af byggematerialer. Det er klart. Der er millioner på spil, og en fejl kan have fatale konsekvenser. Derfor er valg af byggematerialer essentiel. Der skal være “proof of concept”.

Beviset vises i brochuren, som er udviklet til Dansk Støbeasfalt. Her er flotte kundereferencer, der beviser, at Dansk Støbeasfalt kan levere varen. Her er teknisk information kombineret med referencer til spændende projekter på f.eks. Nørreport station, Bellahøjbadet og vandtætte grønne tage. Beviserne er overbevisende, og salgsværktøjet virker.

Brochure design

Tekster i en brochure er ikke tilfældige. De skal naturligvis skrives direkte til målgruppen, men skal også passe til salgssituationen. Der er forskel på, om man kommunikerer til dygtige teknikere, eller om det er nye kunder, som ikke kender til produkterne. Når vi arbejder med tekster og kommunikation af tekniske produkter, anvender vi teorierne omkring 4MAT. Teorierne er en forståelse af, hvordan vi som mennesker lærer og lagrer information. De beskriver, hvordan vi som mennesker skal have fakta, følelser og moraler.

Dansk Støbeasfalt brochure 2