Nudgingkursus og workshop – Efterår 2018

Nudging uddannelse og workshop hos Brave
Du er inviteret til nudgingkursus og workshop - Efterår 2018

Nyt Nudgingkursus. Her lærer du hvordan du skaber frivillig adfærd. Frivillig adfærd kan være rigtigt godt for individet, men det kan bestemt også være gavnligt og en økonomisk gevinst for samfundet.

Vi glæder os til at se dig på nudgingkursus, hvor du kan lære, hvordan du etablerer et nudge og hvordan du udfører nudging i lille og stor skala.

DR sender Vanens magt og det giver god indsigt i nudging.  På dit nudgingkursus lærer du hvorfor nudging virker og hvordan du opbygger dine egne nudges. 

 Nudgingworkshop den 12 og 13 oktober og den 29 og 30 november 2018 
 
Pris :  7.964 kr. ex. moms.
 
Her kan  du læse meget mere om den kommende Nudiging workshop
 
  

Hvordan får du mennesker til at gøre noget frivilligt?

Erez Yoeli fortæller at han benytter tre teknikker:

1) Synlighed
2) Eleminering af undskyldninger
3) Sæt forventninger

Samtidigt giver dig et værktøj til at forstå, hvad du skal gøre hvis du arbejder med frivillighed og frivillighedsnetværk. 

 

Vi løser praktiske problemer i en nudging workshop:

Når du har været på kursus hos Brave, begynder vi sammen at løse forskellige praktiske problemer i samarbejde med de øvrige deltagere. Her får du et kort indblik i to små udfordringer som vi arbejdere med. 

En ingeniør fra et vinduesfirma kom med følgende problem. Mine entreprenører modtager vinduer i store kasser på byggepladsen.  Der kommer næsten altid 2 kasser. Men det er meget vigtigt at du åbner den rigtige kasse først. Hvordan nudger vi håndværkere til at gøre det? Problemet er at nogle viduer ikke bliver samlet korrekt. Det er dyrt for håndværkerne at skulle sætte vinduet i igen.

En “cafeejer” fortæller, hvordan emballage bliver åbnet med en saks. Herefter flyder der med emballage og saksen forsvinder. Hvordan får jeg mine medarbejdere til at rydde op og hvordan får jeg dem til at lægge redskaberne det rigtige sted. Problemet er at det ikke ser godt ud, når der kommer kunder i cafeen. Det flyder med indpakning. Det er et lille problem, men cafeejeren vil ikke skælde ud. Han ønsker at løse små problemer på en let måde.

Ved hjælp af simple øvelser, begynder deltagerne at lære nudgingmetoderne. Det kan du også lære. 

Vi glæder os til at se dig på næste nudgingworkshop, 11 og 12 oktober 2018.

Sådan nudger vi 3000 elever til at gøre rent
Nudging og kommunikation i kantinen
Skoletoiletter før og efter design, på skole på Frederiksberg

 

Del med andre