Design og tekst så du bliver set, hørt og handlet på
Brave leverer kommunikation og design med genlyd. Vi designer din verden så dit design og tekst bliver set, hørt og handlet på.
Design
Godt design er klart design
I Brave kan vi designe din fysiske verden eller dit digitale univers, så du med dit design opnår din ønskede adfærd.
Vi kan hjælpe dig med:
Adfærdskampagner
Adfærdsdesign er at ændre den fysiske eller digitale verden således at mennesker har en bestemt adfærd.
Web
Webdesign er dit ansigt udadtil. Vi designer dit vindue ud i verden, så kunderne kan genkende dig og tage de rigtige beslutnigner.
Interiør
Virksomhedens værdier skal designes, så de kan handles på. Vi designer rum, der får mennesker til at handle.
Tryksager
Vi designer magasiner, bøger, visitkort mm, der tydeligt kommunikerer dit budskab.
Adfærdsskilte
Vi designer skilte, der er intuitive og nemme for modtager at aflæse. Det sikrer, at du får den ønskede adfærd.
Infografik
Ikoner er nemmere at aflæse og handle på end tekst. Vi tegner dit budskab ved hjælp af ikoner og grafiske illustrationer.
Design eksempler
Websider
For at dine kunder får den ønskede adfærd, skal dit budskab være tydeligt. Du skal spørger dig selv “Hvad er det kunderne skal gøre, når de kommer ind på din hjemmeside?” Skal de læse information? Skal de købe et produkt? eller ønsker du at invitere til dialog?
Når budskabet er klart, kan du begynde at arbejde med de andre elementer så som Design, SEO og Google Adwords.
Grafisk Design
Tryksagen lever. Visitkortet lever, ja selv bordservietten lever. Vi designer dit magasin, udstillingstander, dit personlige visitkort og meget mere. Vi designer handling og sikrer samtidig at det matcher din visuelle identitet. Vi har mange års erfaring med adfærd, corporate design, farver og skarpe budskaber.
Kommunikation
Klar kommunikation
Vi tilbyder reklametekster, undervisningstekster, Google-tekster og nudging-tekster, med fokus på at få din ønskede adfærd.
Vi kan hjælpe dig med
Til tider skal der skrives Googletekster og de skal være lange og gentage de samme ord for at få høj ranking på forsiden, blive set og opnå dit resultat.
Nudging
Når du vil opnå frivillig adfærd blandt mennesker. Skal du skrive indirekte, blødt og gerne personligt. Vi kender de psykologiske virkemidler til at få mennesker til at handle frivilligt.
Branding
Branding er en anden kategori. Her skal du gøre det klart hvem du taler til; de loyale købere, de nye købere eller måske dem, der skifter fra det ene mærke til det andet.
Storytelling
Politik
Hvilke vælgere taler vi til?
Skal vi anvende opmærksomheds-kommunikation eller krise-kommunikation?
Salg
Skriv en kundecase eller en historie om et produkt. Du skal beslutte dig for om teksten skal fremhæve egenskaber eller din værdi.
Eksempler
Tv
Her kan du læse historien om mediemøllen. Det går stærkt. Du skal smide alt, hvad du har i hænderne for at maksimere dit udbytte, når medierne banker på. Næste dag er du parat igen.
Klar kommunikation
Kan du lide klar kommunikation? Skal du kan skrive “Kaffe” eller “Friskbrygget kaffe”? Friskbrygget lyder godt, men hvad er formålet? Hvornår skal du bruge superlativer i dine tekster? Hvornår skal du forføre og skrive “Kaffe to go”?